Počet záznamov: 1
Systém hodnôt podľa Schwartza
SYS 0179901 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073047.1 100 $a 20131219d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Systém hodnôt podľa Schwartza $f Dana Vokounová 301 $a VEGA 1/0418/11 330 $a Systém hodnôt podľa Schwartza a jeho aplikácia pri prieskume medzi študentmi Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0179560 $1 010 $a 978-80-225-3681-3 $1 200 1 $a Udržateľný marketing a udržateľná spotreba IV $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba $d Sustainable marketing and sustainable consumption IV : scientific papers – output of the research project VEGA no. 1/0418/11 Sustainable marketing and sustainable consumption $z eng $f Dana Vokounová a kol., zostavil Andrej Miklošík $g recenzenti Naděžda Klabusayová, Helena Labská, Eva Hanuláková $v S. 67-73 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2013 $1 215 $a CD-ROM [73 s., 3,65 AH] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003492 $a motivácia 610 1-
$9 eu_un_auth*0036800 $a emócie 610 1-
$9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006727 $a univerzity 675 $a 1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000021 $x Filozofia 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048978 $a Vokounová $b Dana $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1962- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20131219 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1