Počet záznamov: 1  

Systém hodnôt podľa Schwartza

  1. SYS0179901
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073047.1
    100
      
    $a 20131219d2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Systém hodnôt podľa Schwartza $f Dana Vokounová
    301
      
    $a VEGA 1/0418/11
    330
      
    $a Systém hodnôt podľa Schwartza a jeho aplikácia pri prieskume medzi študentmi Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0179560 $1 010 $a 978-80-225-3681-3 $1 200 1 $a Udržateľný marketing a udržateľná spotreba IV $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba $d Sustainable marketing and sustainable consumption IV : scientific papers – output of the research project VEGA no. 1/0418/11 Sustainable marketing and sustainable consumption $z eng $f Dana Vokounová a kol., zostavil Andrej Miklošík $g recenzenti Naděžda Klabusayová, Helena Labská, Eva Hanuláková $v S. 67-73 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2013 $1 215 $a CD-ROM [73 s., 3,65 AH]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003492 $a motivácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036800 $a emócie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006727 $a univerzity
    675
      
    $a 1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000021 $x Filozofia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048978 $a Vokounová $b Dana $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1962- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20131219 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.