Počet záznamov: 1  

Vertikálne dohody a ich vplyv na podmienky súťaže na trhu

  1. Názov Vertikálne dohody a ich vplyv na podmienky súťaže na trhu
    Súbežný názovVertical agreements and their influence on market competition conditions
    Autorské údajeJana Hlaváčiková
    Autor Hlaváčiková Jana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku VII. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S[. 1-5][CD-ROM]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3725-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Heslá firmy * dohody * súťaž hospodárska * trh * vzťahy dodávateľsko-odberateľské
    AnotáciaV príspevku sú charakterizované vertikálne dohody medzi podnikmi, sú identifikované rôzne formy cenových a necenových vertikálnych dohôd. Vo všeobecnosti sa pri posudzovaní vertikálnych dohôd predpokladá, že nenarúšajú podmienky hospodárskej súťaže na trhu, pokiaľ niektorá zo strán dohody nedisponuje výraznou trhovou silou a dohoda neobsahuje tzv. tvrdé vertikálne obmedzenia. V príspevku sú bližšie definované pozitívne a negatívne účinky dohôd na súťažné podmienky na trhu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01509-023, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti269.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.