Počet záznamov: 1
Internetový marketing a digitálny zákazník
SYS 0180669 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502073102.7 100 $a 20140117d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Internetový marketing a digitálny zákazník $f Mária Dzurová 301 $a VEGA 1/0047/11 330 $a Kríza ako príležitosť pre marketing a marketingových manažérov v hľadaní konkurenčnej výhody. Vývoj marketingu pod tlakom informačných a komunikačných technológií. Zmena spotrebiteľského správania. Identifikácia "digitálneho zákazníka". Sociálne siete (Facebook, Twitter, LinkedIn) ako súčasť online marketingových aktivít a online komunikácie so zákazníkom. Marketingové nástroje na sociálnych sieťach. Nízkonákladový marketing. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0180171 $1 010 $a 978-80-225-3734-6 $1 200 1 $a Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ $e zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0047/11 $f zostavovateľ Viera Čihovská $g recenzenti Jaroslav Kita, Martin Mravec $v S. 34-43 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2013 $1 215 $a 157 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002964 $a kríza 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020251 $a Dzurová $b Mária $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1953- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140117 $g AACR2
Počet záznamov: 1