Počet záznamov: 1  

The Aspects of use of Geographic Information System GIS as an innovative form of marketing

  1. Názov The Aspects of use of Geographic Information System GIS as an innovative form of marketing
    Preklad názvuAspekty použitia geografického informačného systému GIS ako inovatívnej formy marketingu
    Autorské údajeMarian Toman
    Autor Toman Marian EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2013 : the proceedings of the international scientific conference for PhD students and young scientists : Bratislava, December 5 - 6, 2013. S. 440-448 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3764-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.12 - Výskum. Pozorovania. Analýzy
    Heslá konkurencieschopnosť * systémy informačné geografické * stratégia inovačná * nástroje marketingové * analýza trhu
    AnotáciaGIS ako strategická inovácia za účelom zvýšenia konkurencieschopnosti podniku. GIS - nástroj geomarketingu. Aspekty GIS, spôsoby obstarávania potrebných dát a ich analýza.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 00567-016, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF748.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.