Počet záznamov: 1  

Jak a proč měřit chování lidí na internetu

  1. SYS0181661
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231115070147.6
    100
      
    $a 20140130a2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Jak a proč měřit chování lidí na internetu $f Jan Lajka
    330
      
    $a Výskum vplyvu marketingových aktivít na chovanie na webe. Výskum vplyvu chovania na webe na nákup tovaru a služieb. Cesty, ktorými ľudia napĺňajú svoje potreby na internete.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0239532 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 23, č. 4 (2013), s. 6 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2013
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0053943 $a Lajka $b Jan
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140130 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.