Počet záznamov: 1  

Personálny marketing, východiská a funkcie

  1. Názov Personálny marketing, východiská a funkcie
    Preklad názvuPersonnel marketing, background and its features
    Autorské údajeMiroslava Szarková
    Autor Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013 Košice, Slovensko. S. [1-6] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3730-8
    Výstup z projektu VEGA 1/0053/12 Personálny marketing a personálny manažment v malých a stredných podnikoch v kontexte hospodárskych zmien
    PoznámkyVEGA 1/0053/12
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 331.108 - Personálna organizácia. Pracovný poriadok. Pracovná disciplína
    Heslá personalistika * nábor pracovníkov * miesta pracovné * organizácia personálna * marketing personálny
    AnotáciaFunkcie personálneho marketingu v organizácii z hľadiska svojich prístupov k pracovnej sile. Pracovné miesto ako objekt kúpno-predajného vzťahu, ku ktorému možno uplatniť základné marketingové spôsoby a nástroje.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01712-010, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.