Počet záznamov: 1
Spôsoby ako môžeme budovať značku
Názov Spôsoby ako môžeme budovať značku Súbežný názov Ways How We Can Build the Brand Autorské údaje Martin Križan, Pavel Škriniar Autor Križan Martin EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Škriniar Pavel EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2014 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. S. 243-249 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3867-1 Poznámky Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá riadenie strategické * manažment značky * značky * technológie informačné * technológie komunikačné * internet * siete sociálne * podnikanie zodpovedné Anotácia Budovanie značky - strategické riadenie značky. Spôsoby ako môžeme budovať značku. Možnosť budovania značky online. Využívanie sociálnych sietí. Podpora značky zodpovedným podnikaním. Creating shared value /CSV/, t.j. vytváranie zdieľanej hodnoty. Top najhodnotnejšie značky na svete za rok 2013. Brand management. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 00287-022, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 735.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1