Počet záznamov: 1  

Spôsoby ako môžeme budovať značku

  1. Názov Spôsoby ako môžeme budovať značku
    Súbežný názovWays How We Can Build the Brand
    Autorské údajeMartin Križan, Pavel Škriniar
    Autor Križan Martin EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Škriniar Pavel EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2014 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. S. 243-249 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3867-1
    PoznámkyRegistrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá riadenie strategické * manažment značky * značky * technológie informačné * technológie komunikačné * internet * siete sociálne * podnikanie zodpovedné
    AnotáciaBudovanie značky - strategické riadenie značky. Spôsoby ako môžeme budovať značku. Možnosť budovania značky online. Využívanie sociálnych sietí. Podpora značky zodpovedným podnikaním. Creating shared value /CSV/, t.j. vytváranie zdieľanej hodnoty. Top najhodnotnejšie značky na svete za rok 2013. Brand management.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 00287-022, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF735.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.