Počet záznamov: 1
Miesto emócií v marketingovej komunikačnej politike produktov a služieb
Názov Miesto emócií v marketingovej komunikačnej politike produktov a služieb Súbežný názov The Place of emotions in marketing communication policy of products and services Autorské údaje Mária Šášiková, Lenka Škodová Autor Šášiková Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Spoluautori Škodová Lenka Zdrojový dokument Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2014 : [zborník príspevkov]. S. 207-220 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Hlavatý Ivan ; Červenka Peter ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-3930-2 Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
Poznámky VEGA 1/1185/12 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * emócie * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * značky výrobkov Anotácia Emócie a ich význam v marketingovej komunikačnej politike. Vplyv emócií na spotrebiteľa a využitie emócií v marketingovej komunikačnej politike. Skúmanie reakcie spotrebiteľov na marketingové podnety prostredníctvom neuromarketingu. Marketingová komunikačná politika ako súčasť marketingového mixu. Trendy, značky a emócie v reklame, psychológia konceptu lovemarks. Trendy a emócie v podpore predaja, v osobnom predaji, v public relations, v priamom marketingu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01628-024, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 673.8 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1