Počet záznamov: 1
Využívanie nástrojov marketingu v obchodnej spoločnosti
Názov Využívanie nástrojov marketingu v obchodnej spoločnosti Súbežný názov Utilization of marketing tools in commercial enterprise Autorské údaje Ferdinand Daňo, Gabriela Medňanská Autor Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Medňanská Gabriela Zdrojový dokument Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2015 : zborník príspevkov. S. 35-48 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4114-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá spoločnosti obchodné * konkurencia * marketing * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * distribúcia * logistika obchodná Anotácia Dôležitosť a opodstatnenosť marketingových nástrojov a ich využitia v obchodnej spoločnosti HLS Body s.r.o. Poukázanie na význam marketingu pre úspešné fungovanie spoločnosti na trhu a zároveň na možnosti, ako zlepšiť a zefektívniť pracovnú činnosť spoločnosti HLS Body s.r.o. na základe navrhnutých zmien v marketingovom mixe v oblasti distribučnej a komunikačnej politiky. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 00743-005, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1