Počet záznamov: 1
Krízová komunikácia v potravinárskom podniku
Názov Krízová komunikácia v potravinárskom podniku Súbežný názov Crisis communication in the company in the food industry Autorské údaje Miroslava Loydlová, Alfonz Aczel Autor Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Aczel Alfonz Zdrojový dokument Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2015 : zborník príspevkov. S. 235-244 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4114-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá podnik * kríza podniku * komunikácia * komunikácia marketingová * potravinárstvo Anotácia Postavenie a úloha krízovej komunikácie v podniku. Pojem kríza z aspektu marketingovej komunikácie – predovšetkým z pohľadu PR, obsah a podstata krízovej komunikácie. Poznatky sú aplikované na podmienky podnikov pôsobiacich v potravinárskom odvetví. Návrh krízového komunikačného manuálu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 00743-027, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1