Počet záznamov: 1
Upútanie pozornosti zákazníka v predajni
Názov Upútanie pozornosti zákazníka v predajni Autorské údaje Peter Štetka Autor Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Korporácia WordPress Foundation Vydavateľské údaje Bratislava, 2015. - [3,07 NS] Výstup z projektu IGP I-15-102-00 Alternatívne modely difúzie produktových inovácií
VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
Poznámky I-15-102-00. - VEGA 1/0546/15 Druh dokumentu prehľady (obzory) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * zákazníci * merchandising * psychológia predaja URL https://peterstetka.wordpress.com/2015/09/30/faktory-pritazlivosti-a-atraktivity-predajne/ Kategória EPC Práce zverejnené na internete Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01219-001, online
kniha
Počet záznamov: 1