Počet záznamov: 1
Uvádzanie nového produktu na trh – prípadová štúdia
Názov Uvádzanie nového produktu na trh – prípadová štúdia Preklad názvu Launching a new product on the market - case study Autorské údaje Jana Naščáková, Mária Čuchráčová Autor Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Čuchráčová Mária Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 11, č. 3 (2015), s. 26-31 online. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2015. ISSN 1336-7137 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá umiestňovanie produktov * stratégia marketingová * konkurencieschopnosť * kozmetika * štúdie prípadové Anotácia Uvedenie nového produktu na trh predstavuje pre podnik príležitosť rastu ako aj získania lepšej konkurenčnej pozície na trhu. Spoločnosť predpokladá, že pri zavedení produktu a do 3 mesiacov od tohto dátumu dosiahne objem tržieb z predaja novej vône o 10 % vyššie, ako pri porovnateľných produktoch. Každý nový produkt a inovácia, predstavuje snahu o získanie konkurenčnej výhody. Hlavne v kozmetickou priemysle je pritom novým produktom sledovaná snaha o jedinečnosť a tým získanie lojality zákazníkov, ktorých nebude jednoduché presvedčiť na konkurenčný produkt. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01583-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2015: 3
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 259.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1