Počet záznamov: 1
Relationship small business and private brands
Názov Relationship small business and private brands Autorské údaje Michal Pružinský, Anna Hrnčiarová Turčiaková Autor Pružinský Michal EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Hrnčiarová Turčiaková Anna EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 3rd international scientific conference : october 22 - 23, 2015, Košice, Slovak Republic. S. 43-50 CD ROM. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016 / Dzuričková Jana ; Beslerová Stela ; Socha Luboš ; Štrach Pavel ; Marketing management, trade, financial and social aspects of business International scientific conference. ISBN 978-80-225-4163-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá značky výrobkov * značky kvality * značky maloobchodné * reťazce obchodné * stratégia obchodná * označovanie tovarov * značky Anotácia Značky výrobkov v rozvinutých krajinách a príležitosť k rastu hodnoty značky pre zákazníka. Povedomie a asociácie spotrebiteľa, ktoré si so značkou vytvára. Hodnota značky a posilnenie medzinárodných maloobchodných reťazcov. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00156-003, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 631.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1