Počet záznamov: 1
Marketingová komunikáca v kontexte udržateľného rozvoja a spoločenskej zodpovednosti v podnikaní
Názov Marketingová komunikáca v kontexte udržateľného rozvoja a spoločenskej zodpovednosti v podnikaní Súbežný názov Marketing communication in the context of sustainable development and social responsibility business Autorské údaje Miroslava Loydlová Autor Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. S. 61-73. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Kita Pavol ; Čihovská Viera ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4248-7 Poznámky VEGA 1/0282/15 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * marketing spoločenský * manažment produktový * rozhodovanie nákupné * zákazníci Anotácia Dôležité elementy pri výbere správnych metód marketingovej komunikácie, vytvorenie správnej koncepcie, použitie vhodnej stratégie so zohľadnením cieľov komunikácie. Označovanie produktov, na základe ktorých sa zákazníci pri svojom nákupnom správaní orientujú a uskutočňujú svoje rozhodnutia. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00319-004, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1