Počet záznamov: 1  

Špecifiká tvorby marketingu vybranej športovej udalosti

  1. Názov Špecifiká tvorby marketingu vybranej športovej udalosti : bakalárska práca
    Autorské údajeRomana Kojnoková, školiteľ: Juraj Šupák
    Autor Kojnoková Romana
    Ďalší autori Šupák Juraj (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2016. - 51 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra893146

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.