Počet záznamov: 1
Sebaúčinnosť zákazníka ako jeden z determinujúcich osobnostných faktorov pri výbere značky tenisiek
SYS 0230503 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417075119.1 100 $a 20170525d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Sebaúčinnosť zákazníka ako jeden z determinujúcich osobnostných faktorov pri výbere značky tenisiek $d Customer self - efficacy as one of determing personality factors in the selection of brand sneakers $f Henrieta Hubináková 330 $a Cieľom príspevku bolo uvážiť, či existuje nejaká súvislosť medzi vnímanou sebaúčinnosťou a tým, ako naň pôsobí marketing organizácie – či je možné, aby pomocou marketingu bolo možné meniť sebaúčinnosť jedinca a aby to následne viedlo k nákupu. Výskum bol robený na vzorke 224 spotrebiteľov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0229533 $1 010 $a 978-80-8105-839-4 $1 200 1 $a Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016 $f editori: Vladimíra Jurišová, Martin Klementis, Jana Radošinská $v S. 79-85 online $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2016 $1 215 $a online [361 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0037508 $a Jurišová $b Vladimíra $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0056942 $a Klementis $b Martin $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0066219 $a Radošinská $b Jana $4 340 $1 710 12 $a Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme $b Medzinárodná vedecká konferencia $e Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok $f 8.-9.11.2016 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007564 $a značky kvality 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003864 $a obuv 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005195 $a psychológia predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004064 $a osobnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 700 -1
$3 eu_un_auth*0066592 $a Hubináková $b Henrieta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170525 $g AACR2
Počet záznamov: 1