Počet záznamov: 1
Ako vyhodnocovať účinnosť obsahovej stratégie
SYS 0234650 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20221104113024.6 100 $a 20170726a2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Ako vyhodnocovať účinnosť obsahovej stratégie $f Marcela Danišová 330 $a Hlavným účelom obsahovej stratégie je pritiahnuť potenciálnych zákazníkov. Cieľom je byť dobrý v podnikaní vďaka obsahu, ktorý musí vychádzať z podnikateľských cieľov. Aby contect marketing fungoval, musí byť obsah napr. blogu alebo videa konzistetný, relevantný, efektívny a zameraný na konkrétnu cieľovú skupinu. Na vyhodnocovaní výsledkov slúžia rôzne typy metrík ako počet registrácii do newslettera alebo vyplnenie konkrétnych formulárov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0234477 $1 011 $a 1339-2433 $1 200 1 $a Zisk manažment $v Roč. 9, č. 6-7 (2017), s. 76-78 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2017 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003855 $a obsah 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 700 -1
$3 eu_un_auth*0065052 $a Danišová $b Marcela $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170726 $g AACR2
Počet záznamov: 1