Počet záznamov: 1  

Každý si rád pípne

  1. Názov Každý si rád pípne
    Autorské údajeHenrieta Halasová
    Autor Halasová Henrieta
    Zdrojový dokument Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 22, č. 6 (2017), s. 22. - Bratislava : MAFRA, 2017. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá styk platobný bezhotovostný * Slovensko * správanie spotrebiteľa * karty platobné * platby bezhotovostné * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaČoraz viac Slovákov platí v obchode platobnou kartou a týka sa to aj platieb za drobné položky. Hlavný dôvod bezhotovostného styku je čas a pohodlnosť zákazníka. Stabilné miesto pri nákupe potravín majú gastrolístky, aj keď sa začínajú zavádzať elektronické stravné karty. Zákazníci si takisto obľúbii samoobslušné a expresné pokladnice.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.