Počet záznamov: 1
Každý si rád pípne
Názov Každý si rád pípne Autorské údaje Henrieta Halasová Autor Halasová Henrieta Zdrojový dokument Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 22, č. 6 (2017), s. 22. - Bratislava : MAFRA, 2017. ISSN 1335-2008 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá styk platobný bezhotovostný * Slovensko * správanie spotrebiteľa * karty platobné * platby bezhotovostné * spokojnosť zákazníkov Anotácia Čoraz viac Slovákov platí v obchode platobnou kartou a týka sa to aj platieb za drobné položky. Hlavný dôvod bezhotovostného styku je čas a pohodlnosť zákazníka. Stabilné miesto pri nákupe potravín majú gastrolístky, aj keď sa začínajú zavádzať elektronické stravné karty. Zákazníci si takisto obľúbii samoobslušné a expresné pokladnice. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 1-6
článok
Počet záznamov: 1