Počet záznamov: 1
The Specifics of Marketing of Third Sector Non-profit Organizations
Názov The Specifics of Marketing of Third Sector Non-profit Organizations Súbežný názov Špecifiká marketingu neziskových organizácií tretieho sektora Autorské údaje Sylvia Bukovová, Gabriela Dubcová Autor Bukovová Sylvia EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. S. 7-13 CD-ROM. - Brno : Munipress, 2017 / Hrušovská Dana ; Suchánek Petr ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-210-8867-2 Výstup z projektu VEGA 1/0784/15 Skúmanie vzťahu sociálnych inovácií a ekonomiky podniku za účelom zvyšovania konkurencieschopnosti podnikateľského subjektu (50%)
VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku (50%)
Poznámky VEGA 1/0784/15 (50 %). - VEGA 1/0546/15 (50 %) Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá marketing sociálny * marketing * marketing mix * identita podniková * sektor terciárny * organizácie neziskové * financovanie * zdroje finančné Anotácia Charakteristika marketingu neziskových organizácií (NO) - sociálneho marketingu. Nutnosť marketingu NO pri získavaní finančných zdrojov. Porovnanie marketingu neziskových a ziskových organizácií. Charakteristika 7P v marketingu NO. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00859-003, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 374.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1