Počet záznamov: 1
Spatial Distribution of Consumer Preferences: Case Study of Shopping Malls in Bratislava
Názov Spatial Distribution of Consumer Preferences: Case Study of Shopping Malls in Bratislava Preklad názvu Priestorové rozdelenie spotrebiteľských preferencií: prípadová štúdia nákupných centier v Bratislave Autorské údaje František Križan, Kristína Bilková, Peter Barlík, Pavol Kita, Peter Kita Autor Križan František Spoluautori Bilková Kristína Barlík Peter Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Kita Peter Zdrojový dokument Theoretical an Empirical Researches in Urban Management. Vol. 13, no. 1 (2018), pp. 13-21 online. - Bucharest : Academy of Economic Studies Bucharest. ISSN 2065-3921 Poznámky VEGA 1/0066/18. - VEGA 1/0282/15. - APVV-16-0232. - Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Rumunsko Heslá správanie spotrebiteľa * centrá obchodné * centrá nákupné * mestá Anotácia Proces globalizácie v postkomunistických krajinách je väčšinou viditeľný v zmenách správania spotrebiteľov, čo vedie k tomu, že nákupné centrá sa stávajú preferovaným, maloobchodným formátom. Vývoj nákupných centier v Bratislave. Zhodnotenie spotrebiteľských preferencií v obchodných centrách v Bratislave z hľadiska priestorového rozdelenia. Kategória EPC ADM Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00017-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 377.9 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1