Počet záznamov: 1
Facebook jako komunikační nástroj k budování loajality zákazníka
Názov Facebook jako komunikační nástroj k budování loajality zákazníka Autorské údaje Jitka Novotová Autor Novotová Jitka Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 28, č. 1 (2018), s. 16-18. - Praha : Česká marketingová společnost, 2018. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá siete sociálne * firmy * značky * stránky webové * zákazníci * lojálnosť zákazníkov * komunikácia marketingová Anotácia Neustály rast vplyvu sociálnych sietí v spoločnosti. Facebook ako najväčšia sociálna sieť sveta. 59 percent českej internetovej populácie na Facebooku (4,8 mil. užívateľov). Firemné stránky na Facebooku. Budovanie lojálnosti fanúšikov k firemným stránkam a propagovaným značkám. Príležitosti a riziká marketingovej komunikácie na Facebooku. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2018: 1-4
článok
Počet záznamov: 1