Počet záznamov: 1
Vnímanie dobročinného marketingu podnikmi
Názov Vnímanie dobročinného marketingu podnikmi Preklad názvu Slovak Business`Perceptions of Case Related Marketing Autorské údaje Zuzana Huliaková, Zdenka Musová Autor Huliaková Zuzana Spoluautori Musová Zdenka Zdrojový dokument Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 18, č. 2 (2017), s. 154-162. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2017. ISSN 1335-7069 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá zodpovednosť spoločenská * marketing * dobrovoľníctvo * podnikatelia * nástroje marketingové * stratégia marketingová Anotácia Pojem spločenská zodpovednosť. Nástroje spoločenskej zodpovednosti. Vymedzenie dobročinného marketingu. Projekty dobročinného marketing. Využívanie dobročinného marketingu podnikateľskými subjektami na Slovensku. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 1-2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 869.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1