Počet záznamov: 1
Marketingové nástroje v procese prepájania akademickej sféry a hospodárskej praxe
Názov Marketingové nástroje v procese prepájania akademickej sféry a hospodárskej praxe : dizertačná práca Autorské údaje Henrich Drábik, školiteľ: Štefan Žák Autor Drábik Henrich EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Žák Štefan (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2018. - 185 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * nástroje marketingové * školy vysoké * činnosť hospodárska * spolupráca vedecká Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 901213
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.7 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 901213 SEK Časopisecká študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1