Počet záznamov: 1  

Marketingové nástroje v procese prepájania akademickej sféry a hospodárskej praxe

  1. Názov Marketingové nástroje v procese prepájania akademickej sféry a hospodárskej praxe : dizertačná práca
    Autorské údajeHenrich Drábik, školiteľ: Štefan Žák
    Autor Drábik Henrich EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Žák Štefan (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2018. - 185 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * nástroje marketingové * školy vysoké * činnosť hospodárska * spolupráca vedecká
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra901213

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.7 MBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    901213SEKČasopisecká študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.