Počet záznamov: 1
Veletrhy se změnily z místa kontraktů na místo nových kontaktů se zákazníky
Názov Veletrhy se změnily z místa kontraktů na místo nových kontaktů se zákazníky Autorské údaje Dušan Pavlů Autor Pavlů Dušan Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 28, č. 3 (2018), s. 12-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2018. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá veľtrhy * výstavy * firmy * komunikácia marketingová * marketing * kontrakty * Česko Anotácia Význam veľtrhov a polyfunkčnosť veľtržnej komunikácie. Poznávací a emocionálny zážitok zákazníka. Kľúčový parameter úspešnosti veľtrhu - množstvo získaných kontaktov a náväzne kontraktov. Dôležitá osobná bezprostredná komunikácia. Tendencia ku koncentrácii tematicky blízkych oblastí, polytematicky zamerané veľtrhy. Veľtrh ako dôležitý a atraktívny nástroj obchodu a marketingovej komunikácie. Návštevnosť na českých veľtrhoch. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2018: 1-4
článok
Počet záznamov: 1