Počet záznamov: 1
Vybrané aspekty vernostných systémov
SYS 0261481 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074146.9 035 $a 169391 $2 CREPC2 100 $a 20200122d2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Vybrané aspekty vernostných systémov $f Martin Novysedlák, Peter Dorčák 301 $a VEGA 1/0066/17 330 $a Vernostný systém ako významný nástroj podpory predaja. Podstata vernostného systému. Adepti vernostného systému: skokani, králi, bežci, väzni. Vybrané druhy vernostných systémov: bodový systém bez registrácie, záväzok k odberu, bodový systém s registráciou, rabat za výšku dosiahnutého obratu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0261286 $1 010 $a 978-80-225-4671-3 $1 200 1 $a Zborník príspevkov a abstraktov z workshopu STEP $e 7.11.2019, Košice $f editor: Roman Lacko $g recenzenti: Lucia Bednárová, Marek Szajt $v S. 87-94 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2019 $1 215 $a 131 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0053542 $a Lacko $b Roman $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0023214 $a Bednárová $b Lucia $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0077042 $a Szajt $b Marek $4 675 $1 710 12 $a STEP $b Workshop $e Košice, Slovensko $f 7.11.2019 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*0041172 $a programy vernostné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 700 -1
$3 eu_un_auth*0072556 $a Novysedlák $b Martin $p EUBFPMKPF $4 070 $9 50 $f 1991- $q I $T Katedra podnikových financií FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0064815 $a Dorčák $b Peter $p EUBFPMKPF $4 070 $9 50 $f 1979- $T Katedra podnikových financií FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200122 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1