Počet záznamov: 1
Systém manažérstva kvality ako prostriedok zvýšenia výkonnosti vybraných cestovných kancelárií z pohľadu poskytovania kvalitných služieb
Názov Systém manažérstva kvality ako prostriedok zvýšenia výkonnosti vybraných cestovných kancelárií z pohľadu poskytovania kvalitných služieb Súbežný názov Quality Management System as a Means of Increasing the Performance of Selected Travel Agencies from the Provision of Quality Services Autorské údaje Tünde Dzurov Vargová, Milena Švedová, Erika Onuferová Autor Dzurov Vargová Tünde Spoluautori Švedová Milena Onuferová Erika Zdrojový dokument Journal of Tourism, Hospitality and Commerce : vědecko-odborný recenzovaný časopis. Roč. 11, č. 1 (2020), s. 17-31. - Brno : Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o. Brno, 2020. ISSN 1804-3836 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá ruch cestovný * kancelárie cestovné * výkonnosť podniku * financie * likvidita * rentabilita * aktíva * pohľadávky * záväzky * riadenie kvality * systém riadenia kvality Anotácia Teoretické východiská vo vnímaní kvality v cestovnom ruchu. Znaky kvality služieb v cestovnom ruchu. Hodnotenie kvality služieb z pohľadu zákazníka a z pohľadu organizácie. Výkonnosť podnikov. Kvalita poskytovaných služieb v cestovných kanceláriách. Zhodnotenie výkonnosti vybraných dvoch cestovných kancelárií (Aeolus a FIFO) a skúmanie vplyvu systému manažérstva kvality na ich výkonnosť. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2020: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 418.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1