Počet záznamov: 1
Principles of Marketing
Názov Principles of Marketing Autorské údaje Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris, Hongwei He Autor Kotler Philip Spoluautori Armstrong Gary Harris Lloyd C. He Hongwei Vydavateľské údaje Harlow : Pearson , 2020. - 689 s. Vydanie 8th European Edition ISBN 978-1-292-26956-6 (print) , 978-1-292-26960-3 (PDF) , 978-1-292-26961-0 (ePub) Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * zákazníci * stratégia marketingová * informácie * správanie spotrebiteľa * produkty * služby * značky * komunikácia marketingová * reklama * výhody konkurenčné * zodpovednosť spoločenská Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 910975
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 910975 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1