Počet záznamov: 1  

Aké je postavenie imidžu krajiny v koncepte krajiny pôvodu? Skúmanie v automobilovom priemysle

  1. SYS0269655
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074227.6
    035
      
    $a 216791 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20201106a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Aké je postavenie imidžu krajiny v koncepte krajiny pôvodu? Skúmanie v automobilovom priemysle $d What is the Position of the Country's Image in the Concept of the Country of Origin? A Case of Automotive Industry $f Marián Čvirik
    330
      
    $a Objasnenie významu imidžu krajiny v efekte krajiny pôvodu v podmienkach automobilového priemyslu. Identifikovanie imidžu vybraných krajín. Miera imidžu kvantifikovaná na základe Country Image Scale (CIS). Zvolené krajiny boli Nemecko, Japonsko a Francúzsko. Silný imidž zvolených krajín vo vnímaní slovenskými respondentmi. Skúmanie hodnotenia automobilov v kontexte zvolených krajín pôvodu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0268868 $1 011 $a 0323-262X $1 200 1 $a Ekonomické rozhľady $e vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave $d Economic review = scientific journal of the University of Economics Bratislava $z eng $v Roč. 49, č. 3 (2020), s. 250-269 online $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2020
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004625 $a pôvod tovaru
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001173 $a automobily
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004891 $a priemysel automobilový
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1992- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20201106 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.