Počet záznamov: 1
Aké je postavenie imidžu krajiny v koncepte krajiny pôvodu? Skúmanie v automobilovom priemysle
SYS 0269655 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502074227.6 035 $a 216791 $2 CREPC2 100 $a 20201106a2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Aké je postavenie imidžu krajiny v koncepte krajiny pôvodu? Skúmanie v automobilovom priemysle $d What is the Position of the Country's Image in the Concept of the Country of Origin? A Case of Automotive Industry $f Marián Čvirik 330 $a Objasnenie významu imidžu krajiny v efekte krajiny pôvodu v podmienkach automobilového priemyslu. Identifikovanie imidžu vybraných krajín. Miera imidžu kvantifikovaná na základe Country Image Scale (CIS). Zvolené krajiny boli Nemecko, Japonsko a Francúzsko. Silný imidž zvolených krajín vo vnímaní slovenskými respondentmi. Skúmanie hodnotenia automobilov v kontexte zvolených krajín pôvodu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0268868 $1 011 $a 0323-262X $1 200 1 $a Ekonomické rozhľady $e vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave $d Economic review = scientific journal of the University of Economics Bratislava $z eng $v Roč. 49, č. 3 (2020), s. 250-269 online $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2020 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004625 $a pôvod tovaru 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001173 $a automobily 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004891 $a priemysel automobilový 700 -1
$3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1992- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20201106 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1