Počet záznamov: 1  

Marketing on Social Media and Consumer Involvement in Design Process

  1. SYS0271183
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083821.7
    035
      
    $a 234706 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20210118d2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Marketing on Social Media and Consumer Involvement in Design Process
    301
      
    $a VEGA 1/0543/18
    330
      
    $a Spotrebiteľské využitie sociálnych médií. Zapojenie spotrebiteľa do procesu návrhu ako súčasť marketingu. Sociálne médiá ako súčasť marketingovej komunikácie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0269768 $1 010 $a 978-80-7454-935-9 $1 200 1 $a DOKBAT 2020 $b elektronický zdroj $e 16th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers $h 16 $i Volume $f Edited by: Pavel Ondra $v Pp. 162-171 online $1 210 $a Zlín $c Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics $d 2020 $1 215 $a 600 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0079818 $a Ondra $b Pavel $4 340 $1 710 12 $a DOKBAT 2020 $b International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers $d 16. $e Zlín, Czech Republic $f 2.-3.9.2020
    541
    1-
    $a Marketing v sociálnych médiách a účasť spotrebiteľa na procese návrhu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001726 $a dizajn
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0063365 $a Garasová $b Petra $p EUBOBFKTK $4 070 $9 100 $f 1993- $q I $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210118 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.