Počet záznamov: 1
Marketing on Social Media and Consumer Involvement in Design Process
SYS 0271183 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502083821.7 035 $a 234706 $2 CREPC2 100 $a 20210118d2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Marketing on Social Media and Consumer Involvement in Design Process 301 $a VEGA 1/0543/18 330 $a Spotrebiteľské využitie sociálnych médií. Zapojenie spotrebiteľa do procesu návrhu ako súčasť marketingu. Sociálne médiá ako súčasť marketingovej komunikácie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0269768 $1 010 $a 978-80-7454-935-9 $1 200 1 $a DOKBAT 2020 $b elektronický zdroj $e 16th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers $h 16 $i Volume $f Edited by: Pavel Ondra $v Pp. 162-171 online $1 210 $a Zlín $c Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics $d 2020 $1 215 $a 600 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0079818 $a Ondra $b Pavel $4 340 $1 710 12 $a DOKBAT 2020 $b International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers $d 16. $e Zlín, Czech Republic $f 2.-3.9.2020 541 1-
$a Marketing v sociálnych médiách a účasť spotrebiteľa na procese návrhu 610 1-
$9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001726 $a dizajn 700 -1
$3 eu_un_auth*0063365 $a Garasová $b Petra $p EUBOBFKTK $4 070 $9 100 $f 1993- $q I $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210118 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1