Počet záznamov: 1
Evaluation of Marketing Research Based on Statistical Methods
SYS 0281284 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074356.0 035 $a 452648 $2 CREPC2 100 $a 20220120d2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Evaluation of Marketing Research Based on Statistical Methods $f Lenka Prachářová, Ondrej Kováč, Joanna Barszczyńska 330 $a Využitie štatistických metód v marketingovej praxe a základná charakteristika využitia štatistických metód v marketingovom výskume. Základný prehľad štatistických metód, ktoré sa odporúčajú použiť pri základnej analýze marketingového výskumu. Model pre minimálnu analýzu údajov zozbieraných v marketingovom výskume. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0281260 $1 010 $a 978-80-225-4918-9 $1 200 1 $a Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XVII. (2021) $e recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 17. medzinárodnej vedeckej konferencie, 10.-12.11.2021, (Košice, Slovensko) $f editor: Miriam Mitrová $g recenzenti: Vincent Jakub, Emil Spišák $v S. 20-27 online $1 210 $a Košice $c KKM PHF $d 2021 $1 215 $a CD-ROM 105 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0054101 $a Mitrová $b Miriam $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0054386 $a Jakub $b Vincent $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0049455 $a Spišák $b Emil $4 675 $1 710 12 $a Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód $b medzinárodná vedecká konferencia $d 17. $e Košice, Slovensko $f 10.-12.11.2021 541 1-
$a Hodnotenie marketingového výskumu na základe štatistických metód 610 1-
$9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003328 $a metódy štatistické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006284 $a štatistika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001612 $a dáta 700 -1
$3 eu_un_auth*0083643 $a Prachářová $b Lenka $4 070 $9 34 701 -1
$3 eu_un_auth*0079858 $a Kováč $b Ondrej $p EUBPHFKEK $4 070 $9 33 $f 1957- $q I $T Katedra ekonómie PHF - zrušené 701 -1
$3 eu_un_auth*0083644 $a Barszczyńska $b Joanna $4 070 $9 33 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20220120 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1