Počet záznamov: 1
Obchod zajtrajška je na internete
Názov Obchod zajtrajška je na internete Autorské údaje Peter Kapitán Autor Kapitán Peter Zdrojový dokument TaPmag : tovar & predaj. Č. 64 (3-4) (2022), s. 42-44. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2022. ISSN 1805-0549 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá správanie spotrebiteľa * nákup elektronický * internet * distribúcia * objednávky Anotácia Pandémia koronavírusu výrazne zmenila nielen správanie zákazníkov, ale hlavne možnosti, ako sa spotrebitelia k svojmu tovaru zakúpenému online vedia dostať. Zvýšený objem online nákupov má za následok zvyšujúci sa dopyt po doručovaní a tlak na rast pohodlia a kvality doručenia. Ide o trend tzv. výdajných miest. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 64
článok
Počet záznamov: 1