Počet záznamov: 1
Retail Products´Sustainability From the Point of Czech Consumers´ View
Názov Retail Products´Sustainability From the Point of Czech Consumers´ View Preklad názvu Udržateľnosť retailových produktov z pohľadu českých spotrebiteľov Autorské údaje Eva Jaderná Autor Jaderná Eva Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 17, č. 1 (2022), s. 29-37. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá produkty * udržateľnosť * retailing * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie manažérske * výskum marketingový * Česko Anotácia Udržateľnosť v retaile je jedna z najdôležitejších častí strategického manažérskeho rozhodovania. Jeden z aspektov udržateľnosti retailera je ponuka udržateľných produktov. Udržateľné produkty znamenajú skutočný záujem o environmentálny, sociálny a ekonomický rozvoj. Udržateľnosť je aspekt, ktorý podporuje lepší pocit spotrebiteľa pri spotrebe produktov. Cenová úroveň mnohých udržateľných produktov je porovnateľná s cenami obyčajného sortimentu, preto je udržateľná ponuka zaujímavá pre mnoho spotrebiteľov. Prezentácia výsledkov marketingového výskumu z roku 2021, ktorý bol zameraný na vnímanie udržateľného produktu a záujem o udržateľnosť u rôznych druhov tovaru. Aspekty, ktoré sú dôležité pri posudzovaní udržateľných produktov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 1
článok
Počet záznamov: 1