Počet záznamov: 1
Postavenie názorových vodcov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa
Názov Postavenie názorových vodcov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa : inauguračná prednáška : odbor inauguračného konania: obchod a marketing (v odbore ekonómia a manažment) Autorské údaje Štefan Žák Autor Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2022. - 100 s. Vydanie 1. vydanie ISBN 978-80-225-4959-2 Druh dokumentu prehľady (obzory) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá správanie spotrebiteľa * rozhodovanie * vodcovstvo * influencer marketing Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 0, prezenčne 2 Signatúra 919688, 919689
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 919688 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 919689 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne
Počet záznamov: 1