Počet záznamov: 1
Identification of Neuromarketing Techniques Usable in Digital Marketing
Názov Identification of Neuromarketing Techniques Usable in Digital Marketing Preklad názvu Identifikácia neuromarketingových techník použiteľných v digitálnom marketingu Autorské údaje Martin Kuchta, Peter Červenka Autor Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Červenka Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 39-47. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4991-2 Poznámky VEGA 1/0354/22 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá neuromarketing * neuroveda * výskum * testy * mapy * predaj * techniky reklamné Anotácia Identifikácia neuromarketingových techník, priamo využiteľných v digitálnom prostredí, či prostredníctvom digiálnych alternatív bez potreby zapojenia ďalšieho hardvéru, ktorý nie je súčasťou bežných zariadení na prehliadanie internetu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00455-004, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 543.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1