Počet záznamov: 1
Artificial Intelligence and Marketing. What Are the Results of This Addition?
Názov Artificial Intelligence and Marketing. What Are the Results of This Addition? Preklad názvu Umelá inteligencia a marketing. Aké sú výsledky tohto pridania? Autorské údaje Milan Oreský Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 63-82. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4991-2 Poznámky VEGA 1/0354/22 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá inteligencia umelá * marketing * marketing elektronický * učenie strojové * výhody komparatívne * výhody konkurenčné Anotácia Umelá inteligencia uľahčuje marketingový efekt na zákazníkov. Krátka história AI, jej definície, charakteristika, základné prvky a fungovanie AI. Typy AI a jej technologické ovládanie. Štruktúra umelej inteligencie sa skladá zo strojového a hlbokého učenia. Hlavné výhody AI pre podnikanie a marketing. 13 postupov, ktorými AI umožňuje zlepšiť a dynamizovať marketingové a obchodné firemné aktivity. Vytvorenie marketingovej platformy s umelou inteligenciou, ktorá predpokladá rozšírenie potenciálu marketingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00455-006, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 810.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1