Počet záznamov: 1
Vplyv trvalo udržateľných značiek na spotrebiteľské správanie
SYS 0290161 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502074444.2 035 $a 1013342 $2 CREPC2 100 $a 20230119a2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv trvalo udržateľných značiek na spotrebiteľské správanie $d Impact of Sustainable Labels on Consumer Behavior $f Marína Korčoková 301 $a VEGA 1/0505/22 330 $a V príspevku sa venujeme problematike spotrebiteľského správania a faktorom, ktoré ho ovplyvňujú. Zameriame sa na správanie spotrebiteľov pri nákupe produktov ekologických značiek a značiek produktov vyrobených z trvalo udržateľných materiálov. Vysvetľujeme chápanie pojmov ako udržateľný marketing, obehové hospodárstvo, ekologické značky a udržateľné značky. Príspevok obsahuje výsledky prieskumov, ktorých cieľom bolo zistiť preferencie zákazníkov pri nákupnom rozhodovaní pre značky udržateľných produktov. V závere navrhujeme odporúčania na možné spôsoby vzdelávania a informovania spotrebiteľov o zdravom životnom prostredí, ekologických produktoch a ich značkách. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0290129 $1 011 $a 1339-3081 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $b elektronický zdroj $e Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 15, č. 4 (2022), s. 259-276 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2022 610 1-
$9 eu_un_auth*0074137 $a hospodárstvo obehové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003214 $a marketing environmentálny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006376 $a štýl životný 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*0084459 $a udržateľnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum 700 -1
$3 eu_un_auth*0008404 $a Korčoková $b Marína $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1970- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230119 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1