Počet záznamov: 1
Využitie metódy Brand Personality pri vnímaní influencerov
Názov Využitie metódy Brand Personality pri vnímaní influencerov : diplomová práca Autorské údaje Kristína Hozáková, školiteľ: Dagmar Klepochová Autor Hozáková Kristína Ďalší autori Klepochová Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2023. - 81 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 924931
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 3.6 MB verejne dostupné Elektronická verzia práce 3.6 MB verejne dostupné kniha
Počet záznamov: 1