Počet záznamov: 1  

Vplyv udržateľných značiek na spotrebiteľské správanie

  1. Názov Vplyv udržateľných značiek na spotrebiteľské správanie : diplomová práca
    Autorské údajeAdriána Trunková, školiteľ: Marína Korčoková
    Autor Trunková Adriána
    Ďalší autori Korčoková Marína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2023. - 86 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra925027

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha787.1 KBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce2.3 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.