Počet záznamov: 1  

Vplyv zmien vonkajšieho medzinárodného marketingového prostredia na spotrebiteľské správanie a reakcie firiem na ne

  1. SYS0294797
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20240206094106.3
    035
      
    $a d87af7e9-bc71-4fc1-b251-c4173be8d63a
    100
      
    $a 20230625d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vplyv zmien vonkajšieho medzinárodného marketingového prostredia na spotrebiteľské správanie a reakcie firiem na ne $e bakalárska práca $f Lea Lenhartová $g školiteľ: Otília Zorkóciová
    210
      
    $a Bratislava $d 2023
    215
      
    $a 58 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0088908 $a Lenhartová $b Lea $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049083 $a Zorkóciová $b Otília $f 1954- $p EUBOBFKMO $4 727 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001187 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra medzinárodného obchodu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230625 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.