Počet záznamov: 1
Modelling the CSR Concept of an Enterprise Under the Influence of Marketing Strategies and Strategic Competitiveness
Názov Modelling the CSR Concept of an Enterprise Under the Influence of Marketing Strategies and Strategic Competitiveness Preklad názvu Modelovanie konceptu CSR podniku pod vplyvom marketingových stratégií a strategickej konkurencieschopnosti Autorské údaje Soňa Chovanová Supeková, Hana Krchová, Ladislav Fabo Autor Chovanová Supeková Soňa Spoluautori Krchová Hana Fabo Ladislav Zdrojový dokument Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 1 (2023), pp. [1-17]. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2023. ISSN 1804-1728 DOI 10.7441/joc.2023.01.02 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá zodpovednosť podniku spoločenská * stratégia marketingová * konkurencieschopnosť * inovácia * marketing * udržateľnosť Anotácia Spoločenská zodpovednosť podnikov. Zelené stratégie podnikov a udržateľnosť. Inovácie, marketingové stratégie, marketingový mix a spoločenská zodpovednosť firiem. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 495.4 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1