Počet záznamov: 1
Digitization in Marketing Communication – Design of the Mobile Application Concept
SYS 0299592 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417075306.7 100 $a 20240313a2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Digitization in Marketing Communication – Design of the Mobile Application Concept $d Digitalizácia v marketingovej komunikácii – návrh konceptu mobilnej aplikácie $f Dagmar Babčanová, Ján Filip Hargaš, Jana Samáková, Jana Mesárošová 330 $a Článok sa zaoberá témou budovania vzťahov medzi zákazníkom a obchodnou značkou prostredníctvom online marketingu. Cieľom článku je predložiť návrh inovácie marketingovej komunikácie prostredníctvom vytvorenia konceptu mobilnej aplikácie. V dnešnej dobe je veľmi dôležité zameranie sa na správanie zákazníkov, online marketing a ich prepojenie. Článok ponúka návrh na zlepšenie stratégie online marketingovej komunikácie prostredníctvom navrhnutého konceptu mobilnej aplikácie. Mobilná aplikácia predstavuje nástroj, ktorým by analyzovaný podnik mohol podporiť svoje aktivity v online prostredí a posilniť tak svoju pozíciu na súčasnom trhu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0298947 $1 011 $a 1339-9403 $1 200 1 $a Fórum manažéra $b elektronický zdroj $v Roč. 19, č. 1 (2023), s. 4-13 $1 210 $a Trnava $c VIVAEDUCA $d 2023 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*0070558 $a vzťahy so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*0061117 $a aplikácie mobilné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 700 -1
$3 eu_un_auth*0070414 $a Babčanová $b Dagmar $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0090837 $a Hargaš $b Ján Filip $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0070415 $a Samáková $b Jana $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0056491 $a Mesárošová $b Jana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20240313 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1