Počet záznamov: 1
Rizika umélé inteligence v marketingu
Názov Rizika umélé inteligence v marketingu Autorské údaje Luděk Nezmar Autor Nezmar Luděk Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 29, č. 2 (2024), s. 10-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá inteligencia umelá * marketing * stratégia marketingová * vlastníctvo duševné * miesta pracovné * etika Anotácia Umelá inteligencia v marketingu prináša významné riziká, ktoré by mohli ovplyvniť značky, spotrebiteľov a trh. Kľúčové obavy zahŕňajú potenciálne zaujatosti a diskrimináciu, ak sú systémy AI trénované na údajoch o historických predsudkoch, čo vedie k nespravodlivému vylúčeniu alebo zacieleniu na demografické skupiny. Mohlo by to poškodiť dôveru spotrebiteľov a povesť značky. Etické problémy a problémy s právnymi predpismi vznikajú z obsahu generovaného AI, ktorý môže neúmyselne porušovať zákony o autorských právach. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: 2
článok
Počet záznamov: 1