Počet záznamov: 1  

Fundamentals of Marketing

  1. Názov Fundamentals of Marketing : Marketing Perspectives from Business Week to Accompany
    Autorské údajeWilliam J. Stanton, Michael J. Etzel, Bruce J. Walker
    Autor Stanton William J.
    Spoluautori Etzel Michael J.
    Walker Bruce J.
    Vydavateľské údajeNew York : MacGraw-Hill , 1991. - 179 s.
    Vydanie9. ed.
    ISBN0-07-060965-9
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * tlač * USA * analýza trhu * spotrebitelia * správanie * podnik * plánovanie výroby * tvorba cien * distribúcia * obchod * predaj * trh * reklama * služby * manažment * prognózovanie
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra677277

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    677277SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.