Počet záznamov: 1  

Internationales marketing-controlling

  1. Názov Internationales marketing-controlling : eine systemorientierte Betrachtung unter besonderer Berücksichtigung strategischer Entscheidungsprobleme
    Autorské údajeHeiko Auerbach
    Autor Auerbach Heiko
    Vydavateľské údajeStuttgart : M&P , 1994. - 331 s.
    Vydanie1. Aufl.
    ISBN3-476-46027-4
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá kontroling * marketing manažment * systémy informačné * plánovanie strategické * portfólio * konkurencia medzinárodná
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra719380

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    719380SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.