Počet záznamov: 1
Marketing Research
Názov Marketing Research : Private and Public Sector Decisions Autorské údaje David A. Aaker, George S. Day Autor Aaker David A. Spoluautori Day George S. Vydavateľské údaje New York : John Wiley and Sons , 1980. - 628 s. Vydanie 1. ed. Edícia Wiley Series in Marketing ISBN 0-471-00059-0 Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * výskum * rozhodovanie * sektor súkromný * sektor štátny * informácie * analýzy * dáta * analýza regresná * analýza trhu * prognózovanie Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 743220
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 743220 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1