Počet záznamov: 1  

Marke und Markenführung - eine institutionstheoretische Analyse

  1. Názov Marke und Markenführung - eine institutionstheoretische Analyse : Inauguraldissertation ...
    Autorské údajevorgelegt von Thomas Dörtelmann
    Autor Dörtelmann Thomas
    Vydavateľské údajeBochum : Ruhr-Universität Bochum , 1997. - 161 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorské (DrSc.)
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 347.77 - Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo
    Heslá značky výrobné * známky ochranné * výrobky * hospodárstvo trhové * trh * inštitúcia * výskum ekonomický * výskum vedecký * kúpa * ponuka * dopyt * konkurencieschopnosť * informácie * meno obchodné * analýzy * ceny * segmentácia trhu * obchodníci * konflikty * distribúcia * kooperácia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra756620

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    756620SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.