Počet záznamov: 1  

Niektoré metódy získavania primárnych údajov v marketingovom výskume

  1. Názov Niektoré metódy získavania primárnych údajov v marketingovom výskume
    Autorské údajeJozef Košta
    Autor Košta Jozef EUBFMVKPV - Katedra politických a sociálnych vied - zrušená
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 1999. - 77 s.
    ISBN80-225-1146-3
    Druh dokumentuskriptá
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * výskum * dotazníky * rozhovor * spracovanie dát * informácie * metódy výskumu * diskusia * súbory výberové
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 2, prezenčne 1
    Signatúra757113-757115

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    757113SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    757114SEKSklad knižničného fonduvoľný
    757115SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.