Počet záznamov: 1  

Informačné systémy marketingu

  1. Názov Informačné systémy marketingu
    Autorské údajeMiroslav Mariaš
    Autor Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2000. - 157 s.
    ISBN80-225-1345-8
    Druh dokumentuskriptá
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá systémy informačné * marketing * rozhodovanie * zdroje informácií * obchod * siete počítačové * báza dát * využitie počítačov * internet
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 2, prezenčne 1
    Odkazy (2) - KNIHY
    Signatúra769354-769356

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    769354SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    769355SEKSklad knižničného fonduvoľný
    769356SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.