Počet záznamov: 1  

Regionálny marketing

  1. Názov Regionálny marketing : európske charty regionálnej a miestnej samosprávy
    Autorské údajeNa vydanie pripravili: Milan Buček, Marta Hamalová, Eva Kudelová
    Ďalší autori Buček Milan (Zodpovedný redaktor / Imprimátor) EUBFNHKRE - Katedra regionálnej ekonómie, geografie a ekonomiky životného prostredia - zrušená
    Hamalová Marta (Zodpovedný redaktor / Imprimátor) EUBFNHKRE - Katedra regionálnej ekonómie, geografie a ekonomiky životného prostredia - zrušená
    Kudelová Eva (Zodpovedný redaktor / Imprimátor)
    Korporácia Národohospodárska fakulta EU . Katedra verejnej správy a regionálneho rozvoja
    Vydavateľské údajeBratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave , 2000. - 116 s.
    Edícia Študijné a informačné publikácie , číslo 2
    ISBN80-225-1336-9
    Druh dokumentuskriptá
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika
    Heslá marketing * regióny * samospráva miestna * samospráva regionálna * mestá * inovácia * plánovanie * rozvoj regionálny * politika komunálna * inštitúcia * Európa * Rada Európy * Nemecko
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 2, prezenčne 1
    Signatúra772056-772058

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    772056SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    772057SEKSklad knižničného fonduvoľný
    772058SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.