Počet záznamov: 1
Regionálny marketing
Názov Regionálny marketing : európske charty regionálnej a miestnej samosprávy Autorské údaje Na vydanie pripravili: Milan Buček, Marta Hamalová, Eva Kudelová Ďalší autori Buček Milan (Zodpovedný redaktor / Imprimátor) EUBFNHKRE - Katedra regionálnej ekonómie, geografie a ekonomiky životného prostredia - zrušená Hamalová Marta (Zodpovedný redaktor / Imprimátor) EUBFNHKRE - Katedra regionálnej ekonómie, geografie a ekonomiky životného prostredia - zrušená Kudelová Eva (Zodpovedný redaktor / Imprimátor) Korporácia Národohospodárska fakulta EU . Katedra verejnej správy a regionálneho rozvoja Vydavateľské údaje Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave , 2000. - 116 s. Edícia Študijné a informačné publikácie , číslo 2 ISBN 80-225-1336-9 Druh dokumentu skriptá Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika Heslá marketing * regióny * samospráva miestna * samospráva regionálna * mestá * inovácia * plánovanie * rozvoj regionálny * politika komunálna * inštitúcia * Európa * Rada Európy * Nemecko Báza dát KNIHY Počet ex. 3, z toho voľných 2, prezenčne 1 Signatúra 772056-772058
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 772056 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne 772057 SEK Sklad knižničného fondu voľný 772058 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1