Počet záznamov: 1  

Marketing hotelových služeb

  1. Názov Marketing hotelových služeb : předpoklady využití marketingu v hotelu : marketingová strategie : aktivizace marketingového mixu : koordinace marketingových činností
    Autorské údajeAlžbeta Kiráľová
    Autor Kiráľová Alžbeta
    Vydavateľské údajePraha : EKOPRESS , 2002. - 148 s.
    ISBN80-86119-44-0
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 640.2/.4 - Vedenie stravovacích zariadení. Vedenie ubytovacej a pohostinskej činnosti. Spoločné stravovanie. Ubytovanie
    Heslá služby * hotely * marketing * analýzy * konkurencia * segmentácia trhu * plán marketingový * produkty * ceny * komunikácia * reklama * práca s verejnosťou * podpora predaja * ubytovanie * pohostinstvo * kongresy * ruch cestovný * turistika
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra776733

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    776733SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.